Zákaznický servis

Společnost Krofian CZ spol. s r.o. garantuje záruční a pozáruční servis po dobu životnosti stroje a zajišťuje následující oblasti
Customer Service:

Naše reakční doba na servisní událost je 24 hodin, 7 dní v týdnu od okamžiku nahlášení poruchy. Po dohodě se zákazníkem a podle servisní smlouvy zajišťujeme kratší dobu odezvy. Disponujeme servisními pobočkami v Dobranově u České Lípy a v Brně, náš mobilní team je vyškolen a má k dispozici sklad náhradních dílů.

Předcházení poruch je naším šestým smyslem. Po dohodě se zákazníkem provádíme preventivní servisní prohlídky, které snižují riziko poruch. Dále našim zákazníkům nabízíme dálkovou diagnostiku, která velmi efektivně snižuje riziko poruch a zkracuje čas na odstranění poruchy. Jakmile zařízení diagnostikuje riziko chyby, je toto hlášení zasláno servisnímu technikovi. Zákaznický servisServisní technik online přístupem provede detailní analýzu chyb a navrhne opatření k odstranění poruchy.

Stabilita:

  • Samostatné servisní oddělení
  • Vyškolený a zkušený servisní mobilní team

Růst:

  • Zajišťuje ND a vyráběné díly dle požadavků zákazníka
  • Servisní pobočky v Dobranově a Brně

Diferenciace, vždy něco navíc...

  • Servis 24/7/365
  • K-Academy zajišťující trénink a školení
  • On-line diagnostika a servis ... náš 6. smysl

Důležité kontakty a informace:

  1. SERVISNÍ TECHNIK tel.: +420 602 494 417 (7:00 do 15:00)
  2. HOT-LINE 24/7/365 servisní číslo +420 487 882 280
  3. Písemně servis@krofian.cz

Zákaznický servis

Pro rychlé řešení prosím specifikujte:

  • Kontaktní údaje
  • Specifikace poruchy (pozice, popis, výskyt poruchy atd.)
  • Zařízení je zastaveno, pracuje na nižší výkon

Servisní síť