FAQs

Pokud odpověď na svou otázku nenajdete, zavolejte nám prosím na číslo +420 487 882 288 nebo napište email na obchod@krofian.cz. Nejčastější otázky a odpovědi naleznete dále:

Pro jaké zákazníky/obory firma Krofian CZ spol. s r.o. dodává stroje a zařízení?

Naši zákazníci jsou výrobní firmy, které se rozhodly zefektivnit technologické procesy pomocí nasazení automatizace. Jsou to především zákazníci z oblasti automobilového a elektrotechnického průmyslu, nicméně naše technologie pracují také v potravinářském, zpracovatelském či zdravotnickém průmyslu. Naše technologie proniká i do dalších oblastí, kde dříve automatizace nebyla možná. Stroje a linky Krofian najdete nejenom v České a Slovenské republice, ale i v mnoha zemích Evropské unie i mimo ni.

Jaké stroje firma Krofian CZ spol. s r.o. nabízí?

Firma Krofian CZ spol. s r.o. vyvíjí, vyrábí a instaluje jednoúčelové i standardizované montážní linky, manipulátory a testovací zařízení. V případě, že Vámi poptávanou technologii nenaleznete na našich stránkách, neváhejte nás oslovit na obchod@krofian.cz. Náš obchodní manažer Vás bude kontaktovat a poskytne Vám bližší informace o našich možnostech.

Jak dlouho trvá zpracování konkrétní nabídky?

Čas zpracování nabídky závisí na složitosti technologie a úplnosti poptávky. U jednodušších projektů s jasným zadáním je termín zpracování nabídky do 1 týdne. U složitějších projektů, kde je nutné specifikovat technologii, komponenty apod., je nabídka zpracována do 2-3 týdnů. U rozsáhlých projektů (technologické celky) je termín nabídky individuální.

Jaké jsou obvyklé dodací lhůty, čím jsou nejvíce ovlivněny?

Dodací lhůty pro malé projekty jsou do 10 týdnů, střední projekty do 14 týdnů a velké projekty v rozsahu 4-6 měsíců. Konkrétní dodací lhůta závisí na aktuální zakázkové náplni, dostupnosti 3D modelů a vzorků od zákazníka, dodacích lhůtách speciálních (nestandardních) nakupovaných komponent, délce testovacího provozu před expedicí a samozřejmě celkové složitosti technologie.

Jak je zajištěno řízení projektu?

Každý projekt je řízen Projektovým vedoucím, který je zodpovědný za realizaci projektu v požadovaném termínu, kvalitě a nákladech. Projektový vedoucí je hlavní kontaktní osobou pro zákazníka. Projektový vedoucí ke své práci využívá informační systém Navision, kde sleduje a kontroluje veškeré důležité projektové milníky.

Jaký SW používáte pro konstrukci a plánování?

Konstruktéři pracují v programu SolidWorks, elektro projektanti v programu EPLAN. Pro plánování a řízení výroby používáme ERP systém NAVISION od firmy Microsoft.

Které procesy zajištujete interně a které externě (formou subdodávek)?

Vlastními zdroji zajištujeme mechanickou konstrukci, elektro projektování, výrobu komponent, zámečnické práce, mechanickou montáž, elektro montáž včetně výroby elektro rozvaděčů a programování. V kooperacích zajištujeme některá tepelná zpracování, povrchové úpravy, částečně obrábění (větší díly), elekroerozivní obrábění a další speciální technologie.

Jak je zajištěna kontrola kvality výrobního procesu?

Veškeré technické a výrobní procesy probíhají v souladu se standardy a odpovídají certifikaci systému kvality dle ČSN ISO 9001:2009 popřípadě dle norem vyžadovaných zákazníkem.

Jak je zajištěn záruční a pozáruční servis?

Firma Krofian CZ spol. s r.o. je garantem záručního i pozáručního servisu po dobu životnosti stroje. Naše standardní reakční doba na servisní událost činí 24 hodin. Zákazníkům nabízíme možnost nahlášení poruchy na naší HOT-LINE servisní lince, dostupné 24 hodin. Po dohodě se zákazníkem jsme schopni zajistit i kratší reakční dobu (řešeno servisní smlouvou). Společnost Krofian CZ spol. s r.o. disponuje servisními pobočkami v Dobranově u České Lípy a v Brně.

Jak je zajištěna dodávka náhradních dílů?

Disponujeme rozsáhlým skladem s nejčastěji používanými komponenty (pneumatika, senzorika, pohony). V případě, že nemáme náhradní díl skladem, zajistíme jeho dodání přímo od výrobce. Vyráběné náhradní díly zajištujeme vlastními silami.

Co vše je součástí standardní dodávky?

Zákazník obdrží stroj s průvodní dokumentací, která obsahuje: návod k obsluze a údržbě zařízení, seznam náhradních a opotřebitelných dílů, výkresy sestav, elektro/pneu/hydraulická schémata, BOZP, analýzu rizik, CE prohlášení o shodě, výchozí elektro revizi zálohu software a popřípadě další dokumentaci podle přání zákazníka